Известие

Collapse
No announcement yet.

И аз пораснах 1.4 --> 2.0

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Остава само да видя ко ще правя с датчиците за ABS-a , че се оказаха голям проблем

    Първоначално публикувано от Ma7e4k0
    Внимаваите само да се не строши пак.
    а де ... ... Главата ми пулсира от напрежение . Утре ще ми е най-дългия работен ден ми се струва . Определено ще се внимава

    Първоначално публикувано от RealSeX
    И да се строши той Боби вече ги разпилява и сабира за по един ден!!!!
    Ти спри да кълнеш щото щи напускам 3-4 ваги*ални топчета в скоростната кутия и ще питам от де ще си търсиш др.
    Attached Files
    Last edited by tonov; d.m.y г., 17:33.
    sigpic
    33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
    Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа

    Comment


    • Пак го обърнахте на говорилня!
      Стига толкова. Това е технически раздел, приказките са маааалко по-надолу.

      Ако авторът има какво да каже/покаже/допълни, да се свърже с мен, ще му дам възможност.

      edit:
      отключвам по молба на автора.
      моля въздържайте се от излишни коментари
      Last edited by tonov; d.m.y г., 17:36.
      166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
      ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

      Comment


      • Тъй ... разтрих колата около 200 км. напред назад и тази сутрин като се прибирах от работа спрях да си взема нещо за хапване , като оставих колата да работи . Върнах се и гледам лампата за маслото премигва ... викам айдееее *ба се у гъ*а нещо пак . При леко подаване на газ лампата огасна двигателя работеше гладко без странични шумове маслото си ми е до горе прибрах я пред блока и след обяд над вечер викам няма стане така и слязох да видя ко стаа проверих пак масло щурутии главата ми ще гръмне всичко е наред . Запалих я и лампата за маслото огасна моментално оставих колата да позагрее и като давах назад колата леко се наклони и лампата пак светна . Върнах я в същото положение и огасна викам си на акъла тука някви жици се плющ*т яко ... огасих я пак и предполагам утре Бончо ще прескочи до Т-ще да замрим отново налягането дано да не е нещо сериозно . Датчици за АБС-а си намерих от Ацко88 остава само да ги купя но да видим 1-во проблема с тая лампа , че като я видя да свети и ми се присира . И МОЛЯ БЕЗ СПАМ ( Тишо )
        sigpic
        33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
        Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа

        Comment


        • премерихте ли налягането?
          156 2.4JTD 136+ PS

          Comment


          • Леле няма такъв сериал.
            Alfa Romeo 147 05" 1,9 JTDm Distinctive
            ех.. Малкото КуВе
            sigpic

            Comment


            • Дързост и красота ... Чакам Бончо да се освободи , че е затрупан с работа и ще го премерим за сега хваща студ пред блока ... като има резултат ще пиша ... стискайте палци да е датчика :/
              sigpic
              33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
              Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа

              Comment


              • Първоначално публикувано от Васил Петров Покажи съобщение
                Леле няма такъв сериал.
                Има, има (за съжаление)...

                Comment


                • Закачихме уред да видим какво се случва с налягането на маслото и се оказа , че при тихи обороти нещата за много зле 0.5 бара . Ако работи на около 1200 оборота налягането моментално се повишава още около 1 бар . На 4000 оборота е около 4.5 бара , както трябва да си е но на тихите се случва нещо . За сега знаем , че не е от маслото . Пак ще се разглобява ... направо ми се е*а майката вече честно .
                  sigpic
                  33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
                  Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от V@K@T@ Покажи съобщение
                    Закачихме уред да видим какво се случва с налягането на маслото и се оказа , че при тихи обороти нещата за много зле 0.5 бара . Ако работи на около 1200 оборота налягането моментално се повишава още около 1 бар . На 4000 оборота е около 4.5 бара , както трябва да си е но на тихите се случва нещо . За сега знаем , че не е от маслото . Пак ще се разглобява ... направо ми се е*а майката вече честно .
                    Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                    ..................При такъв развои на събитията всичко около коляновия вал требе да бъде основно прегледано, премерено и т.н.
                    да се върнем отпреди няколко месеца, почти си мисля че си за ново дъно.
                    Fiat Punto 1.4GT 1996
                    Hyundai Tucson 2.0 2007
                    Renault Clio 1.5 2019

                    Comment


                    • Ами... то не става само с ядене. Трябва и акъл!

                      Вала някой мери ли го какво става с него? Хлабините колко са? За да става това дето викаш трябва или помпата да не в час или от вала да тече като лейка. Не знам кой ти прави колата ама аз бих те посъветвал да направиш ей тва нещо и да си вземеш друго долнище или цяла моторетка и да престанеш с даването на пари, че като чета чак ми става мъчно за теб.
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • Ами аз последния път всъщност не съм давал пари както и сега най-вероятно няма да дам ... въпроса е в това , че ще кибича без кола . А пък вала е мерен ширен помпата също няма никакво износване и именно за това ми е толкова чудно какво става . Но съм на 100 % уверен в способностите на човека в който е колата ми и съм сиг. , че проблемат ще бъде решен ... въпроса е КОГА щото вече претрепервам от нетърпение
                        sigpic
                        33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
                        Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа

                        Comment


                        • В такъв случай горкия майстор.
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • Приятелю карай си така 0,5 на тихи бива па щом стига до 4 може да се возиш лекичко без да я натискаш много караш докато причука ,ако причука изопщо ,па и разходите и частите дали сега ще я отваряте или като причука са едни и същи стига само като причука да не я караш ,а да спреш веднага.
                            Ходи си така на работа докато е студено та да не ти мръзнат ушите,сложи некои лев настрна и на пролет ремонтирай.
                            Последен съвет Ванка не забравяй най важното да смениш Майстора ,от там трее почнеш.
                            155 2.0 16v МY95 Sport

                            Comment


                            • 1-во --> Да ми кажеш да си сменя майстора е , като да ми кажеш да сменя марката ... НИКОГА
                              2-ро --> Всичко по двигателя е чисто ново а ти ми казваш да карам докато прилопа ??? WTF ? По-добре е проблема да бъде отстранен докато не е прилопала и след това , като се разработи да я карам както си поискам а не да се чудя като тръгна на някъде дали ще стигна
                              3-то ... 0.5 бара на тихи не бива щото лампата свети ... мразя да си карам колата , когато има нещо , което не е в ред . Обичам всичко да ми е перфектно и ще е
                              sigpic
                              33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
                              Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа

                              Comment


                              • къде мерите налягането, на помпата и на кратуната?
                                Alfa Romeo 156 2.4 JTD...Alfa Romeo 155 2.0 8V TS Turbo... Alfa Romeo 75 2.0 TS...Powered By ...

                                Comment

                                Working...
                                X